ΑΓΟΡΑ

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις:

1) Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6895020 ή στο email: chronasfashionaccessories@gmail.com.

2) Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;

Η εταιρία μας και η υπεύθυνη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα κάνει ότι μπορεί ώστε να βρει και να σας στείλει όλα τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Ορισμένες φορές όμως κάποια πράγματα έχουν τελειώσει και δεν έχουν προλάβει να ενημερωθούν οι αποθήκες. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να σας δώσουμε εναλλακτικές προτάσεις.

3) Αν κάτι δεν μου κάνει μπορώ να το αλλάξω;

Η ικανοποίηση του πελάτη είναι για εμάς πολύ βασικό στοιχείο. Στην περίπτωση που κάτι δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, μπορείτε να το αλλάξετε, με κάποιο άλλο είδος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε στο chronasfashionaccessories@gmail.com , σημειώνοντας το λόγο (αλλαγή μεγέθους, ελλάτωμα, κ.ο.κ.) και τον κωδικό του προιόντος καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να σας στείλουμε προς αντικατάσταση του.

4) Μέσα σε πόσες μέρες μπορώ να κάνω κάποια επιστροφή;

Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μέσα σε 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη ή από την κάρτα αλλαγής και το προϊόν θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Αλλαγές γίνονται σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση αλλά όχι σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.
Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη.

5) Γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Θέλουμε να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.